Wtf ?
Sunday, March 3, 2013, 4:23 AM |


Assalamualaikum . Yo wassup guys . Emm ... entah kenapa aku sakit hati bila aku dengar pasal relation kau . Yelah siapa tak rindu ex ..... oh tak . Aku tak rindu kau langsung . Buat pe nak ingat orang yang dah buat kita nangis setiap hari dulu xp lol . Aku tak faham dengan minah sorang ni . Betul betul tak faham . Dulu kau kata masa kau couple dengan dia kau nak tolong aku gb dengan dia .. ya alasan yang sangat lawak . Aku pun tak percaya . Tak akan percaya . Memang betul tekaan aku . Kau memang suka tikam belakang . Ye dok ? 

Aku tak kisah pun pasal tu . Kau nak buat apa pun aku dah tak kisah . Tapi kau takde rasa bersalah ke dekat aku ? Ceh konon dulu rapat dengan aku . Emm taknak lah mengumpat tapi perangai kau tu ....... yelah sekarang mana nak tegur aku lagi . Kau dengan dia bercinta lah puas puas okay ? Aku pun malas nak ingat benda lama balik . Sakit hati memang sakit hati . Lupekan jelah . Aku dah ada buah hati aku . Apa lagi yang aku perlukan ye dok ? 

Aku tak tahu apa aku merepek apa dari tadi . Aku penat ni sebenarnya ... aku tengok berita pasal Lahad Datu ni .. serious sedih kot . Mintak mintak mereka akan okay je di sana . Dan ... innalillah kepada polis yang mempertahankan Lahad Datu . Semoga mereka dicucuri rahnat . Amin . Okaylah . Aku kepenatan dan ketandusan . Eh ? Lol haritu Andi bisik 'i love you' Cinta lebih indah kalau tiada maksiat :) okaylah . Bye . Assalamualaikum


Post a Comment