better days maybe ?
Monday, February 25, 2013, 6:27 AM |


Assalamualaikum . Hai . Hello . Bounjour . Ni hao . Lol apa aku merepek . Um hai evelibadi .Harini hari yang sangat best . Best sangat sangat . Best dia tu sampai buat aku melalak dan mata aku bengkak . For those who make me sad . I hate you . Serious . Dari pagi sampai malam tak senang duduk ada je benda jadi weh . Dahlah tak bawak duit pergi sekolah tadi . Peh lapar sia . Nasib mai belanja goreng pisang . pastu aku makan roti mimin bagi masa rehat . Haha . Um sedap . Thanks mai . Thanks mimin :*  Haha lol xD

Okay aku dah merepek . Okay aku cerita kenapa aku sedih . Tadi masa datang sekolah . Tetiba si nuha cakap ada choral speaking bm . Peh aku punya suka time tu . Dah macam monyet woi . Haha . Lantak ah . Pastu . Semua yang bekas choral speaking tahun lepas yang masuk choral speaking bi tekad nak keluar dari choral speaking bi . Aku takut sia nak cakap dengan cikgu . Rupa rupanya cikgu dah tahu . Haha lol . Cikgu marah . Auni puas pujuk . Okay dah lama pujuk cikgu suruh jumpa cikgu sendiri . Dengan muka slamberr jumpa cikgu . Kitorang cakap bebaik je . Tetiba mai kena sound sebab muka centaik cikgu kata . Babi gila ayat sia --'

Kami cuba sedaya upaya cakap dengan cikgu baik baik tapi cikgu makin menengking . Okay aku memang dah panas . Aku blah je ah . Cikgu kata cikgu menyampah . Okay . Pastu auni cakap cakap dengam cikgu . Aku malas taip apa cikgu cakap . Tapi itu betul betul buat aku marah . Jangan hina aku kalau tak suka aku . Buang je aku dari team tu . Tak perku kata kelas belakang lah apalah . Terima kasih banyak banyak menghina . Memang manis ayat kau :') takpelah aku sabar selagi boleh sabar 
.

Sebab aku sedih lagi ? Malas lah cerita . Nak nangis je . Hmm i love you . Please live me back dear you </3 okaylah malas taip panjang panjang . Penat tangan aku . Bye bye . Assalamualaikum


Post a Comment