awhhhhhhh
Monday, March 25, 2013, 7:41 AM |


Assalamualaikum putera puteri sekalian . peh dah lama tak update blog . bersarang ni . *tiup* hihi . sihat tak semua ? peh syeera tak sihat . asal makan je termuntah hm cedih . tak lapar pun . hihi . bosan cuti seminggu ni *korek hidung* *jentik* hm serabainya . anak dara siapalah ni xD aku nak cakap apa sebenarnya hahahhahahaha

okay selama dah berapa minggu tak update blog .. sebulan mungkin haha . banyak benda jadi sebenarnya . everythings changed . dia berubah . aku ? lagilah berubah . benci . kenapa tah streaming . but keadaan ni membuatkan aku jumpa seorang lelaki yang baik . lah sangat :p ehehe saya gurau . awak memang baik tau. gelaran dia pe nak tau ? si tinggi pakai songkok tak tahu senyum . ce teka siapa ? eh eh tak yah teka . haha ok --'

tadi baru otp dengan dia .. dia mempunyai hati yang baik . susah memahami dia tapi saya akan cuba yang terbaik . giveup dengan andi sebenarnya ni ....... hm apa apalah aku taknak cerita problem aku kat sini . susah nanti kalau abang aku baca . mampus dia cari andi hahaha . yelah abang aku sayang aku . siapa sakitkan hati aku nanti dia bedal . awhh sayang abang . peh gedik . haha xD

okay .... ya Allah .. jika dia berniat untuk melukai hatiku .. buanglah dia dari hatiku .. hindarkanlah perasaan cinta daripada hati ini .. peh apa ni . haha okaylah esok lepak mekdi . yey . babai . lots of love , syeera :)


Post a Comment