hmmmmmmmmmmmmmmm
Tuesday, February 5, 2013, 5:50 AM |


bismillahirrahmanirrahim :)

Assalamualaikum .... hai semua ... tak lama lagi dah nak cuti raya cina .. bermaksud kelas 2 mutiara pun dah nak pupus ........................................ ya post ni ditujukan untuk penghuni 2Mutiara yang comels comels . sedih betullllll . betul betul sedih ..

dear penghuni 2 mutiara . you rock . korang selalu buat aku tersenyum .. lagi lagi andi , diana , ama , fajar , tong , danisha , atikah , syafiq .... korang awesome . serious betul betul awesome . aku akan rindu korang . gila babi punya rindu .aku tak kan lupa apa apa pasal korang . harap kita sama kelas lagi .....

seriously . walaupun baru setahun je kita satu kelas .. tapi aku anggap korang dah macam adik beradik siot . yelah . asyik ketawaaa sama sama je xp ada kenangan pahit jugak xp tapi aku tetap sayang korang x) harap korang tak lupa aku ... sedih gila bila dengar 2Mutiara dah takde nanti .. aku rasa macam ..... ahhhhh . aku dah serasi gila dengan kelas tu .. tapi ada streaming pulak ...

dan di sini saya nak buat pengakuan .......... saya suka awak xp lol entah siapa eh ? haha yelah yelah umm . aku taknak cerita pasal 2 Mutiara . nak nangis ni . dah nangis pun . aku harap .. dalam masa tiga hari ni banyakkan luangkan masa bersama . eh bapak ah ayat . okay .. byeeee




Post a Comment