2Topaz.
Saturday, February 23, 2013, 4:19 PM |


Assalamualaikum . Hai . Blog dah diunprivate xp hari isnin haritu ada buat streamibg ... sedih gila babi ... ramai pindah dan ramaibsekelas dengan aku lagi but ... yang sekelas dengan aku tu .. aku taknak sekelas dengan dorang act .. ama , syafiq , danisha .. tu okaylah kan kalau sekelas ... dah takde fajar dah yang suka picit hidung kalau ketawa . Dah takde shahrul helmy pujaan hati setiap perempuan termasuk aku xp dah takde tong yang selalu teman aku bila dah takde kawan . Dah takde fadhilah yang alim tapi kelakar tu . Dah takde amir yang kadang kadang blur . dah takde andi .... hmm T.T

Kalau nak cerita pasal kenangan kat kelas mutiara . 1 post pun tak cukup . Aku masuk kelas topaz . Dia masuk kelas Firus . Alhamdulillah sebelah je kelasnya . Aku dengan nuha satu kelas .. seriously aku rasa lonely gila dalam kelas tu ! Dulu duduk sebelah nuha .. okay itu takpe adelah kawan . Tetiba cikgu tukar . Aku tak tau nak cakap dengan siapa . Nuha ada ain ... hmm .. sampai nak nangis aku . Itu takpe tempat duduk aku ada syafiq . Aku bolehlah sembang ngan dia . Tapi cikgu tukar lagi ..... nangis sia T.T

Hari jumaat haritu puas aku nangis . Cikgu rahimah masuk dia tanya kenapa mata aku merah ? hisap dadah eh ? Lol . Tergelak . Hmm kadang kadang takde siapa faham aku . Aku pasrah gila kot bila ama dengan syafiq cakap macam tu . Sumpah weh tak tahan . Bukan sekali dorang cakap . 2 kali . Malaslah nak cakap dorang cakap pasal apa . Maaaalaaaassss . Apa yang aku nak sekarang .. kawan bercakap dalam kelas . Dan ... teman lelaki yang jujur . Emmm itu je kot . Aku masuk choral speaking yeayyyyy . Dia pun masuk . Ladies aku pun masuk . Yeayyyyyy . Hmm k ah . Nak hafal text choral speaking . Bye bye . Assalamualaikum


Post a Comment