ahaksssss
Thursday, January 31, 2013, 6:12 PM |


Assalamualaikum semua :) haaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii . um lamanya tak update blog . dah bersarang dah ni . lol xp apa khabar adik manisssss ? lol xp um lama tak update sebab takde mood a selalu . aku tak tahu nak update apa sebenarnya ... aduh duh duh . kahkah . hm kenapa aku gila ni --'

okayyyy .. hmm kadang kadang aku suka 2013 .. tapi .. hish benci jugak kadang-kadang . rasa rindu dekat 2012 membuak buak . ecehhhhhhhhhhhhhhhhhh . hm rindu 2012 yang besssssttttttttt gila . mungkin 2013 aku benci sebab junior junior kot yang buat aku marah gila tahap dewa . um malas a cakap . lol sedangkan cikgu sendiri kata budak form1 tahun ni kurang hajar .. kami bukan bajet abang abang or kakak kakak . tapi perangai mereka memang macam sial je . oppps . ok ok dah :*


kelas aku kannnn ............ tak seceria yang dulu . seriously lain gila . dorang tak happy sangat macam dulu ... kalau selalu 24/7 ada je benda nak buat bahan lawak . ni sekarang ... buat lawak ada juga . tapi ... kadang kadang jeeeee ....... aku dah kurang rapat dengan budak budak lelaki kelas aku . sebab aku ada gaduh dengan sorang ni . uhuks . hmmmmm aku nak 2mutiara yang lama . HARAP MAKLUM . and aku taknak berpisah dengan dorang . lol xp okaylah mama ni sibuk je nak pakai laptop . okayyyyyyy byeeeeeeeeee :*


Post a Comment