ya Allah ....
Sunday, December 16, 2012, 1:02 AM |


Assalamualaikum semua :) sihat ? :) harap sihat :) syeera sakit sikit kat sini :') u.u hmmm .. bila lah nak naik sekolah kan ? Kadang kadang .. apa yang kita nak tak semuanya kita dapat .... yeah memabg betul pun :) tapi kita kenalah berusaha kalau betul betul kita nak .. tapi kalau dah banyak kali kita usahakan ... tapi takenjadi .. nak buat macam mana kan :)

Hati aku sakit ... sakit sangat .. yelah .. bila apa yang kita cakap betul tak dipercayai kan .. but that's alright . Aku dah biasa macam ni ... semalam aku langsung tak dapat tidur .
. Fikir pasal kau ... baca text lama kita .. dengar lagu yang kau bagi ... but naah i'm alright :) salah aku jugak .. takpelah .. aku sakit kepala nak tulis panjang panjang .. selalu dia ada marah aku kalau aku tak makan ubat .. sekarang dah takde .. takpelah .. malas aku nak makan . Buat ngantuk je . Hmm .. tu jelah . Bye . Assalamualaikum


Post a Comment