twentythirteen
Friday, December 28, 2012, 7:53 AM |


Assalamualaikum semua :) haiii hey hoy hii huii . okay merepek x) semua dah sedia dah naik sekolah ? dah beli barang sekolah ? dah beli kasut ? baju ? beg ? stokin ? seluar dalam ? ehh ? hmm k nyemak :P trololol . hai saya kakak senior belah petang Sekolah Menengah Dato' Penggawa Timur jasamu kami ingatiiiiii . tetap berbakti terus berbakti negara yang dicintaiiiiiiiiiii . lol . lagu seolah rindunya x( tak sabar nak naik sekolahhh . kahkahkah . siapa yang akan jadi partner aku dalam bas lagi ? :( azwa takde :( *cedih* kahkahkahh

apa aku bebel dari tadiiiii . mwehehehhehe ... hmmm tak sebenarnya aku nak cakap pasal harapan dalam 2013 :') 2012 sangat pantas berlalu :) kenangan manis banyaaaakkkk sangat :) soooo .. dear 2013 .. please be nice .. azam ? nak naik kelas balik . aku taknak duduk kelas last macam orang bodoh . tulah masa exam dulu aku buat jawapan yang betul jadi salah . k taknak ingat lagi . kalau ada streaming ... tercapai lahh azam aku .. hmm . azam lain ? tak lawan cakap mama papa lagi .. taknak ponteng solat lagi . insyaAllah . bak kata mama enjoy enjoy jugak . ingat sikit Allah nampak . ngeh ngeh ngeh

aku harap .... harap sangat .... tiada fake friends in 2013 . aku nak kawan yang ikhlas . aku taknak kawan cakap belakang . taknak kawan yang mengumpat kita . yelah . tahun ni ada sekor macam tu . pehh cam nak lempang . k takpe aku senyap . aku tahan je . yelahhh ..... k taknak ungkit . malas . yang penting kalau tahun depan perangai kau macam tu .. maaf kau bukan lagi kawan aku . and kalau kau bergaul dengan geng aku . aku sanggup tak layan geng aku *mukaserious.jpg* ngeh ngeh . malas nak dengar apa apa lagi . kata kata mu palsu ! eh apa aku cakap ni --' dear superduper bestfriends ...... aku taknak hilang korang :) taknak k :') k tahun depan au nak jadi perempuan melayu terakhir . kahkah . okay takde lagi buat cikgu meluat tengok muka aku . maaf ya cikgu wan farhana . saya sayang cikgu x) hihi . okay aku terlalu banyak bebel . nanti aku buat lagi satu post . bye alls ! x)


Post a Comment