classmates
Friday, December 14, 2012, 10:42 PM |


Assalamualaikumwarohmatullahhiwabarokatuh :) hey guys . Comel kan gambar dekat atas tu ? Lol comel gila !!!!!! NIALLLLLLLLLL ! HARRYYYYYYYY ! ZAYNNNNNNNNN ! LOUISSSSSSSSS ! LIAMMMMMMMMM ! ngeh aku memang directioners ♡ lol aku tak nak cerita pasal one direction pun harini . Kalau aku cerita .. sampai esok pun korang tak habis baca lagi post aku nanti :p harini nak cerita pasal classmates ai xD

Okay . kita start dengan penghuni kelas aku yang  berbangsa india . First . Varaletchumy . Entah betul entah tak . Dia ni macam bagus je . Budak melayu ramai tak suka dia xD darshini .. dia ni lagilah . Hmm . Khalai .. okay dia ni asyik kena kacau lepastu mengadu dekat vara xD lol monisha .. aku panggil dia wedges . Lol xD vel sri .. aku benci dia gila xD darshan pun aku benci . Menyemak . Lol harigaran . Hmm nothing about him xD pelajar cina ... nai zhi xuan .. eh betul ke ? Lol dia kawan baik dengan lee jia yin . Betul eh ? Lol . Lagi sorangg tong wei shui . Dia ni paling rapat dengan aku kalau dalam kelas :) ng kar fung . Heh . Dia ni banyak uban . Lol . Wee mao ji . Dia ni nerd xD

Okay pelajar melayu pulak ;p shahrul helmy .. ex crush . Lol . Dia ketua kelas . Dianah yip .. penolong ketua kelas . dianah ibrahim . Directioners juga . Izlin ... anak orang kaya :p  rashidah .. dia gila --' suhana .. Dia boleh lah baik ;p haha . Dianah , atikah , danisha .. okay ini budak budak yang aku selalu kumpul . Mereka awesome :) budak lelaki . Fajar .. dia duduk tepi sebab mulut dia bising 
 Ama .. dia ni kawan dari sekolah rendah :) duduk dekat dengan aku . Amir .. dia duduk depan aku . Pandai lah jugak --' syafiq .. dia duduk sebelah aku . Dia gila . Dia kelakar --' and the last one .... andi . Mamat ni duduk belakang aku je . Penyibuk , gila , mengada , bongok . Semua dia . Lol . Maaf kalau aku terlupa letak nama sesiapa . Itu je .. bye assalamualaikum



Post a Comment