luahan hati haahahahahahaha
Wednesday, May 8, 2013, 8:17 AM |


Assalamualaikum . ssup guys . seperti anda baca tittle ini adalah post untuk luahan hai saya . Amaran . selepas baca post ni saya taknak ada yang terasa dengan saya punya post . ini hanyalah luahan hati . luahan hati apa yang saya pendam sorang sorang selama ini . Mohon jangan terasa dan pinggirkan saya . nak pinggirkan pun takpe aku tak kisah . dan . saya tak akan menyebut nama . so anda tiada hak nak terasa . saya hanya akan menggunakan perkataam polan untuk menggelarkan dia . K .

Aku tak puasa hati dengan si polan ni . entah kenapa kau ni suka menyemak dalam hidup aku ? dari dulu sampai sekarang sentiasa nak muncul depan mata aku . tu aku tak kisah tapi kalau kau sentiasa nak kenal siapa yang aku kenal , selalu nak menang je , mengada nak mampus , dan ada lah lagi malas cakap nanti terang terangan tahu siapa . kau tahu tak aku sakit hati dengan kau sangat sangat sangat dan sangat ? kerja kau nak rapat dengan budak tutttttt . lepastu cerita lah dia selalu cerita dekat kau itulah inilah . menunjuk ke apa ?! mungkin orang tak faham apa cuba aku sampaikan . bukan senang nak susun ayat . susah lah tahu susah ??? aku cuba terima kau sebagai kawan . eh tak boleh sia . tak layak kot . sedangkan aku nangis depan mata kau kau tak buat apa apa layak dipanggil kawan ?! kalau budak lelaki tu apa sikit ke apa ke kemaaaainnnnnnnnnnn . eh menyampah bodoh tahu menyampah ?! bukan aku sorang menyampah dengan kau . ramai gila nak mati . aku taknak sentuh pasal hal lain sebab aku tahu korang akan terus dapat teka siapa . hidup macam roda . kau akan kena balik dow . aku penat tahan dengan perangai kau . konon macam dah bagus . eh sudahlah . dah lah . aku betul betul sakit hati . pada pukul 11.11 p.m. ni aku nak kata aku benci kau . eh ? hm aku akan jadi pendiam lepas ni . tengoklah sendiri nanti :')

kedua . kau ! kau yang selalu buat aku nangis ! aku penat lah sengal !!!!!!!!!!!!!! kenapa perangai kau susah nak berubah ? bila aku dah giveup baru kau nak tunjuk semua ni ? aku tahan sedih aku sebab aku rasa aku tak patut nangis . aku cuba ketawa . aku tak layan perasaan . tapi aku nangis juga . aku tak faham kenapa !!!!! kenapa perlu aku menangis untuk kau T.T aku gila sedih nak mati ada kau kisah ? tak pun :') hidup aku ni memang diliputi dengan kesedihan . sudahlah , aku penat ....

sebenarnya aku ngantuk ni . nak tidur . tapi aku belum habis cerita . nantilah sambung ok bye assalamualaikum



Post a Comment